måndag 20 april 2015

La France vais me manquer

Min underbara familj
My closest friends
Mahdollisuus olla niin avoin kun olen omana itsenäni
Les voyages
Free entrance to clubs
Going out crazily late
Das gefühl etwas exotisches zu sein
Parkkeeraaminen iltaisin miten tykään
Cheap cakes and chocolate
Fromage
Tous les bisous
Ma liberté
Kevät

This experience has been something extraordinary I will remember and have use of for the rest of my life. Je m'a appris la langue, trouvé des bons amis et m'a beaucoup appris de moi même. Mit den Kindern ist es üblich ganz gut gegangen. I am always welcome back to France and I have friends around Europe. Kokemukseni on ollut todellinen elämänkoulu. Medan jag har skrivit, har jag också upptäckt ett mitt känslospråk är finska eller franska. Matkan aikana on ollut ylämäkiä sekä alamäkiä, kuten aina elämässä. Olen m.m. oppinut todella arvostamaan kotitöitä, joita äiti on hoitanut ja jotka olen ottanut itsestäänselvyytenä. Jag har lärt mig uppskatta vissa saker mera i mitt hemland. Ibland har saknaden varit väldigt tung, men med stöd av familj och vänner har det lyckats väl. Olen kiitollinen kaikesta tuesta, jonka olen saanut perheeltäni ja ystäviltäni koko vuoden aikana. I feel like a part of me will always stay in Nord-pas-de-Calais.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar